zadost o radu

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Wed Feb 28 10:19:46 CET 1996

> - Novell ma vetsinou nastaveny cas, po nemz Vas znovu pusti do
> systemu. Myslim, ze standartne je to pul hodiny.
> - Jsou i dalsi zpusoby, ale to je trochu delsi pohadka ...
>                                         Stanislav Jelen

Co takhle zastavit masinu (pokud nemate zamcenou konsoli - ale ta by mela
jit odemknout - ne ?) nabootovat z diskety, soupnout cas dopredu, nahodit
novella, a pokud to zacne chodit - tak na konsoli vratit cas zpet - pochybuju
ze si pamatuje zpetne kdo byl zamceny.

PS: Nebo cas nastavit v SETUPU (nepotrebujete disketu).