Kamenici a Netscape

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Mon Feb 26 23:19:37 CET 1996

At 18:07 26.2.1996 +0100, you wrote:
>CSTOCS neumi CP1250.

Nesouhlasim. Tabulky z CSTOCS jsem pouzil jako zdroj pro svoje
prekodovaci programy pro WinNT (NTCPCONV). Myslim ze jsem k tomu
stahnul balik CSTOOLS odnekud z Brna.

Nicmene nekolik chybicek v takto ziskane tabulce CP1250 bylo.
Tu tabulku jsem opravil a trochu doplnil, dale jsem vytvoril
tabulky pro CP1252 (Windows US), MAC (Macintosh US),
MACCE (Macintosh Central European). Ty tabulky lze (pokud se
vezme cela sada) pouzit s CSTOCS. Jsou k nalezeni pod

   http://www.cvut.cz/ascii/cc/icsc/ntcpconv

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko