Seznam domacich zdroju

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Wed Jan 3 15:28:09 CET 1996

Damy a panove,

zacatkem prosince jsem rozpoutal debatu o dalsi budoucnosti seznamu
domacich zdroju. Pro mne z ni vyplynuly celkem jednoznacne zavery:

* Do konference net at cs.felk.cvut.cz budu dale posilat v pravidelnych
  mesicnich intevalech pouze informace o novinkach a zmenach v seznamu
  a o zpusobech, kterymi lze ziskat kompletni aktualni verzi.

* On-line verze bude samozrejme dale trvale k dispozici na nize uvedenych
  URL.

* Vyrobime specializovanou konferenci, slouzici vylucne k distribuci
  seznamu. Pokud jste tedy mate zajem dostavat pravidelne postou aktualni
  verzi seznamu, muzete se do ni prihlasit. Tam bude jednou mesicne
  zasilan plny text seznamu.

* Chtel bych jeste vyrobit jakehosi automata, ktery na libovolny dopis
  odpovi aktualni verzi seznamu. Tak bude pristupna i uzivatelum, kteri
  maji k dispozici jen E-postu.

Posledni dva body bohuzel znamenaji urcitou praci a ja jsem se ted zavazal
napsat ve zcela sibenicnim terminu knihu. Tim jsem se rafinovane pripravil
o posledni zbytky cehosi, co se alespon vzdalene podobalo volnemu casu...
Proto prosim tolerujte opozdene dodaci lhuty.

A nyni uz zmeny proti prosincove verzi seznamu: