Virtualni clovek (off topic)

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Wed Jan 3 16:58:57 CET 1996

> nedavno jsem slysel v radiu, ze nekde v Americe rozrezali
> nejakeho zlocince na kousicky, ty nasnimali a vlozili do
> pocitace a udelali jakehosi virtualniho cloveka.
>
> Vysledek ma byt nekde na Internetu. Nevite nahodou kde?
> Nebo kde by se dalo sehnat neco podobneho?

Ano ten projekt se jmenuje Visual Human Project, ale musim
Vas zklamat primo to na siti nelezi. Pro pristup se musi pozadat.
Mne jeste neodpovedeli....cca 1/2 roku.
Prohlidnete archiv konference BIOMCH-L na gopheru v Holandsku
gopher://HEARN.nic.SURFnet.nl:70/11/1.%20LISTSERVs%20public%20archives%20on%20HEARN.nic.SURFnet.NL/BIOMCH-L
Je tam o tom nekde zminka.

Zdravim
		Jarda Biolek
ing. Jaroslav Biolek