Startup skupina

Ing. Zdenek Randa RANDA at fsh.fsid.cvut.cz
Fri Jan 5 09:45:53 CET 1996

>  Je to v nejakym ini souboru. Neco jako:
>  Startup=startup.grp
>                                             Vladimir Michl

Konkretne je to v PROGMAN.INI v sekci [Settings]. Prida se, pokud tam
jiz neni, radek:
StartUp=nazev pouze jedne skupiny

 ktera se ma spustit pri startu (ne jmeno souboru s priponou GRP!).

Hezky den
                                               Zdenek Randa

O| J Ing. Zdenek Randa    Faculty of Mechanical Engineering  O|
O| J                      Czech Technical University         O|
O| J                      Technicka 4, Prague 6, 166 07      O|
O| J                      Czech Republic                     O|
O| N           E-mail: randa at student.fsid.cvut.cz            O|