Video on line

petr prenghy petr at aci.cvut.cz
Tue Jan 9 09:34:59 CET 1996

At 08:04 9.1.1996 +0100, you wrote:

>V tom pripade asi NEJSEM normalni klient, odhaduju ze veci s .cz na
>konci tvori tak 1% toho co z internetu pouzivam (kdyz opominu vlastni
>WWW).
>
>Daniel

Ja osobne patrim k lidem, kreri se snazi pouzivat mistni nabidku. Je to sice
vase vec, jak hodne pouzivate zahranicni a ceske sluzby, domnivam se, ze
Cesnet, univerzity i komercni sluzby nabizeji spoustu zajimavych zdroju s
porovnanim s ostatnimi vychodoevropskymi zememi. V budoucnu se to projevi
jeste vice. Je to zrovna vas pripad (Codalan), kdyby chtel uzivatel nejaky
program pro OS/2 a stahnul si ho pokazde z ameriky, nemely by jste duvod byt
k ceskem internetu pripojeni (jeste ze to tak neni). Pokud nekdo z VOLu bude
stahovat software z Codalanu, bude to podle me trvat uplne stejne jako z
jineho kontinentu - a to je spatny.
Prave kvuli lepsi orientaci nejen v Cesnetu jsem vyrvoril webovskou stranku
http://web.cesnet.cz/u_zdroje/

petr prenghy
petr at aci.cvut.cz