Vyhledavani zdroju pro .cz [Re: .cz kontra .ostatni]

Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický) <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Tue Jan 9 10:21:36 CET 1996

On Tue, 9 Jan 1996, Daniel Docekal wrote:

> A posledni - totalni absence rozumneho a rozsireneho vyhledavaciho
> prostredku (at jiz pro weby nebo pro ftp) v .cz domene mi predem
> znemoznuje cokoliv najit. Pokud se mylim, rad se poucim, ale zatim
> jsem videl jediny - snad na www.cz? byl jakysi prohledavac, kde kdyz
> jsem zadal dotaz, dostal jsem tri ctcrtina odkazu do zahranici a
> 1/4tinu do .cz domeny - polovina z te 1/4tiny jaksi nehodlala zrovna
> jit, a dalsi polovina byla tak zoufale outdated ze....

  Mozna by alespon cast Vasich pozadavku splnil parker. Ma dve rozhrani,
WWW a telnetovske. Ja pouzivam jen telnetovske -- telnet parker.vslib.cz,
uzivatelske jmeno parker. Vyhledava na ceskych serverech.

|  |  Bc. Vladimir Solnicky
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 6884677       Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   ftp.utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-en.html