Video on line

Michal ORAVA M.ORAVA at zlin.vutbr.cz
Tue Jan 9 11:22:50 CET 1996

> Normalnim uzivatelem jsem myslel masoveho uzivatele. Neumi anglicky
> (nebo malo), kdyz neco stahuje, tak Webem a neco od Microsoftu,
> Novellu, ... Takovych je skutecne vetsina a nejsou zapojeni do
> konfrenece tohoto typu.

Podle mne tedy:
~~~~~~~~~~~~~~~
1) V Ceske republice zatim neni I-net ani nahodou masova zalezitost.
2) Uzivatel Internetu u nas typicky umi anglicky (jinak by mu I-net
        byl, s prominutim, na...) a pocitacum spis rozumi nez
        nerozumi. Nejsem si jisty, zda by nabidka info/sluzeb v
        domene .cz nekoho sama o sobe prilakala k placeni tech
        premrstenych cen, co si CESNET/INTERENET CZ uctuji. Osobne si
        myslim, ze onen radovy user radsi da 500,- mesicne Bohemia
        Netu, nez 3000,- CESNETU... Nevim jak vy, ale ja bych male
        nove providery ani nahodou nezavrhoval. Diky za ne !!!

Michal ORAVA           &            Marketa BARTOSIKOVA (EIS E392)
760 01 Zlin           Internet e-mail:     <m.orava at zlin.vutbr.cz>
Czech Republic        http://ft2.zlin.vutbr.cz/~morava/welcome.htm