Vyhledavani zdroju pro .cz [Re: .cz kontra .ostatni]

Pavel Janecek JANECEK at cmc.cz
Tue Jan 9 11:23:47 CET 1996

> kdyz napisu http://parker.vslib.cz - vybali to na me dalsi
nechutnou
> clickable mapu na kterou musim cekat tri minuty nez se nahraje cela
> (proc jenom kazdy MUSi mit  clickable mapy). Po odkazu na www podobu
> parkeru ani pamatky :( Pres tri dalsi volby jsem se k nemu dopracova a
> co nedostanu - dalsi obrazek, na formular si nicmene musim JESTE
> jednou kliknout a zase dostanu obrazky (dalsi, aby nahodou cache
> nebylo pouzito) - a pak uz jenom cekam, a cekam (dve minuty), cekam
> (trim minuty), cekam (konecne se neco objevilo) - dostal jsem stranku
> [...]

Ja pouzivam parkera docela casto, a sice primo
(www.vslib.cz/Parker/search.html), a jsem docela spokojen. je fakt, ze
clovek casto nedozvi nic o velikosti. To resim tak, ze se ftpeckem
podivam na obsah adresare, ve kterem jsou soubory ulozeny. To neni
ale nic prevratneho, a je to trochu pres ucho.

*********** Czech Management Center Celakovice ***********
** nam. 5. kvetna 2, 250 88 Celakovice, Czech Republic  **
**                                  tel:+42 202 891 441 **
** ing. Pavel Janecek               fax:+42 202 891 997 **
** Director of Computer Center   e-mail:janecek at cmc.cz  **