Vyhledavani zdroju pro .cz [Re: .cz kontra .ostatni]

Richard Koza dick at luko.cz
Tue Jan 9 11:32:34 CET 1996

You, Daniel Docekal, wrote me this:

> Proste a kratce - obratim-li se ven, dostanu vse snaze, rychleji a
> pohodlneji.

Ano, musime si rici, ze ackoliv se Cesnet cvhali kapacitou svych
linek uvnitr i ven, je jeich kapacita dost vyuzita vlastnim provozem
universit a to tak, ze pro komercni uzivatele uz toho moc nezbyva
uvnitr a o linkach ven ani nehovorim - I kdyz jsou svetle okamziky
:-). treba nasi linkou ven jsem mnohem pohodlneji v Nemecku, a i v
Americe nez v Cesnetu. Takze treba velmi dobre zdroje ve FUNET.FI
jsou pro mne mnohem zajimavejsi nez CESNET Mirrory. Ale to je nazor
podepreny tim, ze zatim peering s Cesnetem nemame.

LUKO s.r.o.
INTERNET SERVICE PROVIDER
Ing.Richard Koza
E-Mail: dick at luko.cz,info at luko.cz