.cz kontra .ostatni

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Tue Jan 9 13:24:43 CET 1996

At 13:09 9.1.1996 +0100, you wrote:

>Ne, to jsem si opravdu nepoplet, a ani nevim ze neco takoveho
>existuje.

A z ceho zjistujete, ktere news servery v CR jsou ? V prehledech
zdroju je aci.cvut.cz na prvnim miste jako centralni news server
CR.

>Ono je preci jenom rozdil pokud si pustit souper na news.felk.cvut.cz
>a souper na news.stuttgart.uni.de (doufam ze si ho pamatuju dobre) a v
>prvem pripade mi ledka na modemu sporadicky blika a v druhem pripade
>mi neustale sviti......
>Ale treba jsem si tu ledku spletl s necim jinym......

I pres modem i news.felk.cvut.cz chodi dobre (a nejsem zamestnancem FEL,
takze ho nemusim povinne chvalit :-)).

Jestlize Vam presuny z CR chodi pomalu, je otazkou, zda Vas modem pod
OS/2 zvlada tu vysokou rychlost, kterou to nam ostatnim prichazi.

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko