.cz kontra .ostatni

Daniel Docekal daniel at codalan.cz
Tue Jan 9 13:54:12 CET 1996

On Tue, 9 Jan 1996 13:44:08 +0100 you wrote:

>Co jste udelal pro to, aby se situace zlepsila? Kritizujete vyhledavaci
>sluzby. Jake nabizite Vy nebo Vase firma? Kritizujete News. Zprovoznil
>jste News server, ktery nema ty nesvary, ktere napadate? Atd. atp. A kdyz
>budu uz uplne jedovaty, tak na titulni strance http://www.codalan.cz/
>nektere odkazy nechodi (napr. /pub/images/index.html, v Hobbes Virtual
>MIRROR! chybi ikony).

Zeptam se jinak - a rekl mi nekdo ze Hobbes Virtual Mirror chybi
ikony? Ja je tam naposledy mel (a to naposledy je tak asi dva mesice
smerem nazad).

Pointa neni v tom ze si nekdo stezuje, pointa je v tom ze vsichni (s
odpustenim) drzi hubu a krok a nikdo nerekne ani NAZOR! Ja moc dobre
vim ze za docela dost vecma stoji lide, kteri to mozna i delaji ve
svem volnem case, je to jejich konicek ci je to proste bavi (a mozna
za to ani nejsou moc placeni), ale pokud budeme vsichni sedet na zadku
a kazdeho kdo rekne ze neco je spatne okamzize napadat (uz tu mam par
e-mailu ze kterych se mi pred chvili zvedl zaludek), tak se asi
nezmeni vubec nic. Ja osobne si cenim spousty veci, cenim si treba
seznamu "zdroju" (ac mi to nejde pres jazyk neb RESOURCE se rozhodne
nerovna ZDROJ), ktery je pravidelne tvoren, cenim si spousty webu a
spousty informaci na nich, nicmene bez "feedbacku" se nic nebude
vyvijet....

Takze i ted dekuji za upozorneni na chyby na mem vlastnim serveru
(ktery predstavuje 180MB dat a ktery ohlidat je prace nechutna a ktery
delam jenom proto ze me to bavi).

Daniel

* Daniel Docekal, Computer Data a.s., Trebohosticka 2283
* 100 00  Praha 10, Tel. 42-2-7078325, Fax. 42-2-703875
* e-mail, daniel at mail.codalan.cz, or codalan at login.cz
* http://www.codalan.cz, ftp://www.codalan.cz