.cz kontra .ostatni

Marek Kubita marek at exprit.cz
Tue Jan 9 13:56:23 CET 1996

> Z ceho? z toho ze mi byl recen jako news server vhodny k pouziti pro
> login.cz domenu kterou z domova pouzivam. Nicmene z vasich poznamek v
> news.felk.cvut.cz by mel byti rychly...... Nejak jste to zamluvil

To je divne, SpiNet je pokud vim subprovider Internetu CZ a cekal
bych ze bude smerovat zakazniky spis na news.eunet.cz.

Cte-li vic lidi ve firme stejne newsgroupy, lze si udelat lokalni
news server, ktery bude davkove komunikovat s providerovym
serverem, potom pripadna pomalost az tak neboli.
Jsme takto pripojeni na "nejpomalejsi" aci.cvut.cz a LEDka na V34
modemu pri NNTP prenosu neblika.
Snad existuji news servery i na OS/2.

Co mi vadi vic, je 3-4denni zpozdeni v news na aci.cvut.cz (a
potazmo na vsech cesnetskych serverech). Nevite nekdo, cim je to
zpusobeno? Jak to vypada u ostatnich provideru?
---
   Marek Kubita _____ marek at exprit.cz
   System Support ___
   Exprit Ltd. ______ Prague, Czech Rep.