.cz kontra .ostatni

Michal Meloun MELOUN at miracle.cz
Tue Jan 9 13:58:29 CET 1996

> Z ceho? z toho ze mi byl recen jako news server vhodny k pouziti pro
> login.cz domenu kterou z domova pouzivam. Nicmene z vasich poznamek v
> news.felk.cvut.cz by mel byti rychly...... Nejak jste to zamluvil

Je mi lito, ale tento news server byl postaven za prostredky kateder
pocitacu a rizeni CVUT, ktere jsou umisteny na Karlove namesti.
V dobach, kdy jeste nebylo ATM a jediny dostupny server byl
aci.cvut.cz, to byla jedina moznost, jak nasim studentum poskytnout
pristup k newsum. To, ze je na tento stroj umoznen pristup i odjinud
je dano ciste a pouze nasi benevolenci. Jiste, kapacita serveru a
vykon linek je dostatecny, neni tedy zadny duvod, proc pristup
omezovat (a s hrisniky pachajici nepristojnosti se to da vyresit
osobne). Jeste jednou opakuji, ze krome vas jsem nedostal jedinou
stiznost na rychlost a propustnost news serveru.

                                    Michal Meloun
                                    spravce felk.cvut.cz