Video on line

petr prenghy petr at aci.cvut.cz
Wed Jan 10 16:43:39 CET 1996

At 15:53 10.1.1996 +0100, you wrote:

>V te Italii to (alespon podle te jejich WWW stranky) maji tak, ze za
>konektivitu se neplati nic, a za mailbox 10$. To je docela sila, i kdyz ta
>jejich konektivita neni nic moc (pomale, nemaji peering s CESNETem, atd.).
>
>Hynek
>
>--
>Hynek Med, xmedh02 at manes.vse.cz

Zdravim

Ja si myslim, ze VOL ma moc dobre spocitano, jak dostane zpet sve penize,
ktere dal do reklamy. Ono za 500kc mesicne se moc dobre uzivit neda, z toho
se maximalne zaplati lidi, ne vsak neuveritelne drahy SPT Telekom nebo
modemy (nepocitam terminal servery a podobne nezbytne vybaveni).
Staci trochu zapremyslet, cena za Internet se dnes pohybuje okolo 3000Kc
mesicne (neda se to urcit presne, zavisi to individualne a podle providera,
nekde vic, nekde o trochu min). Najednou se tady objevi poskytovatel, jehoz
sluzby jsou o 2500kc lacinejsi. Otazka je proc tak velky rozdil ? Stacilo by
preci snizit o polovinu a mel by vystarano.
Urcite se jeste od VOLu dovime dodatky k jeho poplatkum za pripojeni.

petr prenghy
petr at aci.cvut.cz