.cz kontra .ostatni

Petr Kolar PETR.KOLAR at vslib.cz
Wed Jan 10 17:32:17 CET 1996

> ...................... Ja si to stahuju DENNE vazeny pane kolego a
> abych byl takovy idiot abych si stahoval to co jsem uz cetl to
> nehrozi....
> * Daniel Docekal, Computer Data a.s., Trebohosticka 2283

   To by mohl byt zakopany pes. Ten newsreader nejak musi zjistit, jake
clanky jsou nove. To muze delat ruzne. Nepouziva treba NNTP prikaz newnews?

Meloun at miracle.cz wrotes:
> Ovsem pokud nepouzivate "newnews" nebo "newgroups" coz nektare
> implementace readru delaji. Tahle operace predstavuje extremni narok
> na procesor a disk a v tuto chvili vazne uvazuji, ze ji zcela
> zablokuji.

   Takze problem muze byt klidne v tom, ze se pouziva prikaz, ktery zere
spoustu vykonu procesoru, pameti atd.. Neni divu, ze ve Stuttgartu maji
stroj, ktery to zvlada rychleji - staci porovnat vykonost ekonomik. Pokud
si nekdo u nas poridi silny stroj, pouzije ho asi na neco jineho nez na
newsy...

I      Department of Computer Science, Technical University of Liberec     I
I E-mail: Petr.Kolar at vslib.cz  Phone: +42-48-5227-374  Fax: +42-48-5100865 I
I           Postal: Voronezska 13, 461 17 Liberec, Czech Republic          I