Video on line

Michal ORAVA M.ORAVA at zlin.vutbr.cz
Thu Jan 11 09:57:10 CET 1996

> Staci trochu zapremyslet, cena za Internet se dnes pohybuje okolo 3000Kc
> mesicne (neda se to urcit presne, zavisi to individualne a podle providera,
> nekde vic, nekde o trochu min). Najednou se tady objevi poskytovatel, jehoz
> sluzby jsou o 2500kc lacinejsi. Otazka je proc tak velky rozdil ? Stacilo by
> preci snizit o polovinu a mel by vystarano.

STOP !!!
~~~~~~~~
Nechme prosim te reklamy na predrazeny CESNET... !!! Proc stale
brojite proti lacinym providerum. Uvedomme si uz konecne, ze
uzivatele problemy CESNETu/INTERNETu CZ nezajimaji. Spise si (treba
na Invexu) vsiml, ze CESNET (non-profitni ?) je nejdrazsi... (nemluve
uz o mirne arogantnim pristupu k navstevnikum sveho stanku).

Nevidim osobne zadny problem v neexistenci peeringu mezi nekterymi
providery a CESNETem. CESNET prece neni to nejdulezitejsi, a zvlaste
u e-mailu je vlastne prakticky zcela jedno, kudy jde... Za usetrenych
2500,- by mi osobne pomalejsi spojeni s .cz vubec nevadilo.

Michal ORAVA           &            Marketa BARTOSIKOVA (EIS E392)
760 01 Zlin           Internet e-mail:     <m.orava at zlin.vutbr.cz>
Czech Republic        http://ft2.zlin.vutbr.cz/~morava/welcome.htm