Made in Microsoft (WAS: Video on line)

Jiri Kuchta KUCHTA at dean.fee.vutbr.cz
Thu Jan 11 09:46:39 CET 1996

> To je velmi, velmi, velmi prakticke, ze dostanu neco, co mozna muze
> precist JEDNO procento lidi, navic to dostanu v newsech kde kvalita a

Pocet lidi s MS softem dost rychle narusta (W95).

> delka tohoto privazku je nekolikanasobne delsi nez samotna informacni
> hodnota toho k cemu se to vaze..
>
> Navic nevim o tom, ze by Microsoft nejakym zpusobem dotlacil onen
> paskvil alespon do RFC podoby a te by to nejak, jakkoliv, byt
> nepatrne, bylo internet standardy podporovano......

Ono to neni v RFC podobe? To mne prekvapuje - co jsem videl, bylo
korektni. Je to proste dodatek (attachment), ktery ja proste
neotviram.

> Nicmene chapu, od priste ke kazde sve zprave budu pripojovat
> uuencodovany 300k JPG s moji fotkou v TrueColor aby se vsichni mohli

300k neprojde vetsinou postovnich uzlu. Ale jinak proc ne? Kdyz
dokazes svou spravu formatovat tak, aby vyhovela RFC - proc ne.
Nicmene o tom silne pochybuju, protoze ti dela problemy jednoduche
dekodovani cestiny.

----
|Ing. Jiri Kuchta                                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |