Made in Microsoft (WAS: Video on line)

Vladimir Lieberzeit lieber at cs.felk.cvut.cz
Thu Jan 11 17:26:23 CET 1996

> Agent s microsoftu pane kolego? Kolik kopii W95 se prodalo, kolik
> kopii W311 se prodalo, kolik lidi pouziva neco jineho? W95 je
> zanedbatelne z hlediska poctu instalaci oproti ostatnim vecem.

Abychom byli presni, kritizovane chovani neni vlastnost Win95, ale
programu Exchange Client. Microsoft pripravuje verze Exchange Clienta
pro vsechna jim podporovana prostredi (WfWG, Win NT, Macintosh,
dokonce i pro DOS). Takze v dohledne dobe (zatim leto 96, ale znate
to...) bude dany SW dostupny vsem PCckarum, a zrejme zdarma (platit
se bude za Exchange Servery). To by mohlo zmenit pomer sil, ne?

> Dodatek? Attachment? hm, to asi zrovna nebude to prave, je to zmet
> znaku ktera je soucasti jedne zpravy a neexistuje RFC ktere by ji
> definovalo. K tomu aby ji nekdo mohl zpracovat _MUSI_ prece mit jen a
> pouze Win95.....

Pokud pouzijete rozumny mail client s rozumnou podporou MIME, tak se
vam zprava zobrazi jako normalni text plus oznameni o existenci
dodatku. Je uz vas problem, zda i pak ten dodatek otevrete a budete
do nej zirat, abyste pak mohl ostatni informovat, jak hloupa vam ta
zmet znaku pripada.

Vnitrek dodatku je totiz sice nestandardni Microsofti format, ale
obalka kolem z nej dela standardni MIME dodatek presne podle MIME
definice.

V. Lieberzeit

| Ing. Vladimir Lieberzeit              | "Violence is the last refuge |
| LIEBER at CS.FELK.CVUT.CZ                |  of the incompetent."        |
| Department of Computer Science, FEL   |                              |
| Czech Institute of Technology, Prague |                Salvor Hardin |