Made in Microsoft (WAS: Video on line)

Vladimir Lieberzeit lieber at cs.felk.cvut.cz
Thu Jan 11 17:27:58 CET 1996

>   Kolik vlastne ? Docela by mne to zajimalo.

Tahle konference neni v tomto smeru zcela reprezentativni -- Win95
ma byt pro obycejne uzivatele a ne sitove hackery (v kladnem slova
smyslu). Presto bych ale rad udelal takovouhle anketu:

At kazdy, komu se zachce, mi (lieber at cs.felk.cvut.cz) posle mail s
informaci, co pouziva za OS pri komunikaci s Internetem. Maily
posilejte do 17.1., pak anketu vyhodnotim a poslu vysledky.

Anketa bude zpracovana automaticky, dodrzte proto prosim nasledujici
pravidlo: Subject bude mit tvar "Anketa:XXX" (bez uvozovek). XXX je
nazev OS, dodrzte nasledujici znaceni:
DOS       = MS-DOS, PC-DOS a jiny DOS
WIN       = Win 3.1, WfWG
W95       = Win 95
NT        = Win NT
LINUX     = LINUX
UNIX      = libovolna jina odruda UN*Xu
OS2       = OS/2
MAC       = Macintosh

Exoti s necim jinym necht vypisou, co to vlastne maji. Pouzivejte jen
Subject, telo zpravy bude ignorovano. Pouzivate-li vice systemu,
jmenujte ten nejcasteji pouzivany.

Schvalne, co vyjde!

V. Lieberzeit

| Ing. Vladimir Lieberzeit              | "Violence is the last refuge |
| LIEBER at CS.FELK.CVUT.CZ                |  of the incompetent."        |
| Department of Computer Science, FEL   |                              |
| Czech Institute of Technology, Prague |                Salvor Hardin |