.cz kontra .ostatni

Kamil Kukura Kamil.Kukura at tuke.sk
Fri Jan 12 10:21:58 CET 1996

>Vetsina "vyrobcu" software (a to nemam na mysli microsoft, ibm, ale
>spise ty mensi, share/freeware) se rozhodne nevyskytuje v .cz domene,
>ale stejne za nimi musim na jejich web nebo jejich ftp.

Hladal som hladal, nejak neviem najst mirror codalan.cz v amerike, alebo
lepsie v australii. Asi ten mirror v zahranici ma na rozdiel od nasich E.3 a
ATM nejake pomale linky :))

>A posledni - totalni absence rozumneho a rozsireneho vyhledavaciho
>prostredku (at jiz pro weby nebo pro ftp) v .cz domene mi predem
>znemoznuje cokoliv najit.

Kdesi som videl fotku Lycos, Inc. este ked len zacinali. Vyzeralo to ako v
nejakom vypoctovom stredisku banky; teraz to uz tam asi bude vyzerat ako v
dispecing jadrovej elektrarne.
Na Inete sa za obycajnou WWW strankou moze skryvat firma o 2 ludoch ale aj
najvacsia banka. Tazko to poznat :)

>Daniel

Kamil Kukura