Made in Microsoft (WAS: Video on line)

Kamil Kukura Kamil.Kukura at tuke.sk
Fri Jan 12 10:23:27 CET 1996

>Navic nevim o tom, ze by Microsoft nejakym zpusobem dotlacil onen
>paskvil alespon do RFC podoby a te by to nejak, jakkoliv, byt
>nepatrne, bylo internet standardy podporovano......

Ale ved to je normalne. Ma Microsoft, spolocnost s obrovskym vplyvom na
home/office computing nejaky zaujem drzat sa RFC? Snad ako odrazovy mostik ku
vytvoreniu MSC (Microsoft Comment). Ma spolocnost Netscape, ktora ovlada 70%
trhu WWW browserov nejaky zaujem cakat az dokoncia HTML3?
Ved je to uz pomaly zazrak v tomto svete rekomercionalizovanych (to je slovo
:) stansdardov, ze dva routre od dvoch vyrobcov si poslu paket cez modem od
dalsieho vyrobcu a navzajom si rozumeju!

>Nicmene chapu, od priste ke kazde sve zprave budu pripojovat
>uuencodovany 300k JPG s moji fotkou v TrueColor aby se vsichni mohli
>podivat na muj usmev a meli lepsi naladu....... A tem co pouzivaji

Ja chcem aspon MPEG! ked sa to este moze hybat a rozpravat, tak preco nie...
:))

>Daniel

Kamil Kukura