Video on line

Kamil Kukura Kamil.Kukura at tuke.sk
Fri Jan 12 10:25:08 CET 1996

In article <199601091037.LAA06226 at ns.felk.cvut.cz>,
   dick at luko.cz (Richard Koza) wrote:

>Ja bych je take nezavrhoval.:-))

Pripojim sa malicko do diskusie. Nasa firma (unicom.cz) by tiez rada byt
zatial nejakym mensim providerom. Mame problem kde vziat pevnu linku. Mame
sice cenniky od roznych providerov, ale ako nahle som povedal, ze to chcem na
subproviding, tak:
- Cesnet mi dal zvlastny cennik, kde sa linky delia aj podla zataze, a ceny su
  niekolko nasobne vyssie ako za normalne pevne pripojenie
- Eunet/Internet CZ chcel so mnou uzatvarat nejaku "specialnu" zmluvu so
  specifickymi podmienkami.
- IBM krutilo hlavou, ci im nahodou nechcem konkurovat.

Ako u ostatnych providerov zatial neviem.

Co sa tyka toho VOL a 500,- mesacne; nie su v tom nahodou drahe sluzby, ako je
poskytovanie WWW stranok apod?
Inac, ak firma predava vyrobok alebo sluzbu za taku cenu, ze prijmy z
predaja nepokryju naklady, nevola sa to nahodou "dumping?".

Kamil Kukura