Made in Microsoft (WAS: Video on line)

Stanislav Koci bilbo at hobit.anet.cz
Fri Jan 12 11:22:02 CET 1996

On Thu, 11 Jan 1996 08:47:16 +0100 you wrote:

>Ano, je to made in Microsoft. Da se to samozrejme vypnout, ale osobne
>na tom nevidim nic spatneho.
...kraceno...
>(alespon ja s nim souhlasim). Existenci funkcni a pouzitelne metody
>pro prenaseni "hezkych" zprav ale vitam.

hmm, co kdybychom zacli psat v TEXu a posilali to sem se vsemi prikazy
pro hezky formatovany text. Vzdyt ten vysledek je tak hezky i kdyz je
to zbytecne. Vzdyt prece existuje detex apod.

Nebo pojdme posilat jako attachement DVI soubory nebo PS soubory, aby
to protejsek mohl precist v hezke graficke uprave.

Asi by se z toho nejdrive zblaznili ti, co tahaji modemem pres nekolik
pasem mail, pak ti co plati za objem dat apod.

Podobne praktiky at si nechaji pro msnet.
Bye
Stan /\

Stanislav Koci			e-mail: bilbo at hobit.anet.cz
HOBIT s.r.o.			tel.: +42-2-7821300