Made in Microsoft ..W95 (WAS: Video on line)

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Fri Jan 12 13:19:39 CET 1996

> Agent s microsoftu pane kolego? Kolik kopii W95 se prodalo, kolik
> kopii W311 se prodalo, kolik lidi pouziva neco jineho? W95 je
> zanedbatelne z hlediska poctu instalaci oproti ostatnim vecem.
Flame on:
Dost hodne. O moc vice oproti jinym presonalnim operacnim systemum.
A bude toho cim dal vice, i kdyz to ma porad sve mouchy. Ostatne co
nema.....
Nechci se zacit prit a polemizovat a jen pro ilustraci . Na Invexu
pracovali pro IBM i MS studenti z VUT v Brne. Cirou nahodou byly
stanky [na Come in Future] vedle sebe. U IBM se prezentovala ceska
OS/2 u MS Win95 vcetne navazujicich aplikaci vesmes multimedia.
Studenti VUT za odvedenou praci mimo jine ziskali predvadeny
produkt [u obou firem]. Temer vsichni studenti predvadejici u  IBM si prisli
krabici s OS/2 vymenit za krabici Win95....................MS to
velmi rychle promptne zaridil.........................
Flame off............uffff

> Dodatek? Attachment? hm, to asi zrovna nebude to prave, je to zmet
> znaku ktera je soucasti jedne zpravy a neexistuje RFC ktere by ji
> definovalo. K tomu aby ji nekdo mohl zpracovat _MUSI_ prece mit jen a
> pouze Win95.....

Jiz jsem v konferenci psal jak se toho dodatku vcelku lehce zbavit.

Zdravim
                              Jarda Biolek
ing. Jaroslav Biolek
Technical University of Brno
Kounicova 67a		    Tel/fax: +42 5 41125166
601 90   Brno		       Tel.: +42 5 41125165
Europe - Czech Republic      E-mail: biolek at ro.vutbr.cz