Tykani a vykani (was: Re: Re[4]: .cz kontra .ostatni)

Erik Brozek brozek at tab.pvt.cz
Tue Jan 16 06:58:50 CET 1996

On Sat, 13 Jan 1996, Hynek Med wrote:

> ..coz mne vede k necemu, na co se chci uz dlouho zeptat - jaky je vas
> nazor na tykani na ceskem (slovenskem) Internetu? V Americe si lidi
> vetsinou rovnou tykaji (opravdu, anglictina ma take jakousi "uctivou" a
> "familiarni" formu, projevuje se to hlavne kdyz vam rikaji krestnim
> jmenem)..
>
> Ja to resim tak, ze pokud prislusny clovek vypada na studenta (sam jsem
> take student), nebo ho mam v povedomi z fida, kde je tykani povinne, tak
> mu zacnu tykat. Na druhou starnu, jsou lide, ktery tykani mezi neznamymi
> [...]

Zaznel tady nazor na tykani a vykani.Ja jsem jednoznacne pro tykani.Kdyz
se s nekym dorozumivam pres konferenci nemuzu  vedet,kdo a jak je stary
ten druhy na druhe strane.Takze kazdemu tykam,pokud doticneho ,neznam
ale pokud vim ,ze je o hodne starsi nez ja a on si na tom zaklade,tak mu
budu pochopitelne vykat.

Toto by vsak mel rozhodnout spravce konference.

Zdravi.
      | Erik Brozek                                                    |
      | PVT a.s. ,divize Tabor        e-mail : brozek at tab.pvt.cz       |
      | Vozicka 2582 , 390 41 Tabor      fax : +42 -361 281348         |
      | The Czech Republic               tel : +42 -361 281340/236,245 |
      | Europe                     tel.privat: +42 -361 252115         |