Tykani a vykani (was: Re: Re[4]: .cz kontra .ostatni)

Martin Krejci mkre at oku-ck.cz
Wed Jan 17 09:21:30 CET 1996

> Ja jsem taky pro tykani, ale vse zalezi na moderatorovi teto
> konference =>> necht vyrkne on svuj nazor ;-)

Pane studente, tady v teto konferenci nejsme ve Fidu. Tady neni
moderator, ktery by Vas napomenul nejdriv netmailem, potom verejne a
pak by Vas nechal uredne odpojit. Tady je vlastnik konference a ten
si hlida jen to, aby tahle konference byla k tomu, k cemu ma byt. A
je mu (myslim) jedno, zda se tu vyka nebo tyka.

Za prohresky si tu lide pripisuji trestne body sami.

Sincerely, Martin Krejci (mkre at oku-ck.cz)