Tykani & Vykani ??? STOP !

Marek Antos Marek.Antos at ruk.cuni.cz
Wed Jan 17 10:07:43 CET 1996

Vazeni kolegove,

nechci vam vstupovat do vasi diskuse, ale nezda se vam, ze uz jste se tomuto
problemu (tykani vs. vykani) venovali dostatecne dlouho ? Pochybuji, ze bychom
se nakonec shodli na jednotnem usu, protoze kazdy z nas ma svuj pohled na
vec (ja jsem kuprikladu jednoznacne pro vykani - proste, cizim lidem se IMHO
nezacina tykat, zvlaste ne bez vzajemne dokody), takze nema smysl dale ve
viru vasni psat prispevky na toto tema.

Kdyz tak sleduji spektrum prispevku, ktere mi v poslednich dnech z teto
konference chodi, mam skoro dojem, ze se jedna o "Konferenci o pouzivani
Konference o pouzivani site typu Internet" :-) Jestli to tak pujde dal,
mozna by se mohlo v tomto smyslu upravit X-Listname...

--
Marek Antos
Network Administrator
e-mail: antos at cuni.cz