W95 & zakaznik

Jiri Placatka placatka at ns.bohemia.net
Thu Jan 25 12:43:20 CET 1996

> totalne prevraceji logiku prace s pocitacem a tak neuveritelne
> prodluzuji dobu nutnou k dosazeni potrebneho ze se nam to vraci u
> vsech zakazniku kterym je instalujeme. A bohuzel nas vini z neceho co

> Tohle me zajima. Jeden znamy dokonce prohlasil, ze kdyz nekomu
> prodava W95, nejradsi by si nechal podepsat, ze zakaznik vi, ze
> prodejce za nic nemuze, ze za vsechno muze MS. Mohl byste se nekdo
> dalsi podelit se zkusenostmi pri zavadeni W95 ?

Navazu s mymi zkusenostmi s instalaci W95.
Provedl jsem instalaci W95 prez WfWG (zachovani nainstalovanych programu).
Celkem dost podstatne se cely system zpomalil (PC 486,DX50,8MB Ram,
HD-WDC540MB) - odhadem asi 3x.
Hlavne prace s diskem i jen otevreni okna pro ukladani souboru trva
nesnesitelne dlouho - pokud nekdo vite co stim tak prosim poradte.

To co me obzvlast zajimalo byl pristup do Internetu.
Zaklad W95 (z disket) - pouze manualni prihlaseni pres PPP.
ftp,netstat,arp,trace - sice existuji ale pouze jako radkove prikazy (DOS),
nejvice mi to vadi u ftp. Jedina okenni aplikace je Telnet.
Ani jeden z techto programu nebyl umisten nikde v zadne skupine, aktovce
ci zastupci a bylo treba se podivat na jednotlive soubory.
To vse vypada ze snad MS dela vsechno proto aby prime spojeni
na Internet bylo co nejobtiznejsi.

I s nainstalovanym MS Plus rozsirenim neni konfigurace pristupu pro
normalni uzivatele zadna trivialni zalezitost a MS "kouzelnik" jim
prilis nepomuze.

                                 Jiri Placatka
.     Datac, Ltd.    .           Czech Republic
.        * *         .           17000 Praha 7, Za papirnou 5
.      * | |-*-->    .           Tel   : +42 2 66712639
.   <--*-| | *       .           Fax   : +42 2 66712638
.        * *         .           E-mail: placatka at Bohemia.Net
.    Bohemia.Net     .           URL   : http://www.bohemia.net
~