Problemy s DNS

Stanislav Jelen JELEN at VSZ.CZ
Thu Jan 25 14:50:19 CET 1996

> Pripojuji se, mam stejne problemy, je zajimave, ze my jsme pripojeni
> pres Internet CZ ???

Jeden cas jsem mel stejne problemy s nasi domenou. Mel jsem spatne
polozku serial v SOA recordu. Sekundarni nameservery pak nemely
duvod si aktualizovat sve tabulky. Nemuze tu byt podobny problem?
Zkousel nekdo uz nslookup na nefungujici adresy z obou nameserveru?
(nevim ktera jmena nefungovala)

                                        Stanislav Jelen

| Kamycka 1068             |                                        |
| 165 21 Praha 6           |        Ustav vypocetni techniky        |
| tel. (02) 338 4330       |       Ceska zemedelska universita      |
| fax. (02) 338 3325       |                                        |