setty

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Fri Jan 26 10:42:02 CET 1996

Hi net-aci!

>                                        ^^^^^^
> Toto znamena, ze se ma orezat nejvyssi bit. Musite zadat stty -istrip

ano ! funguje to ale iba ked je SHELL = /bin/csh
ked mam SHELL = /bin/tcsh tak stty vobec nefunguje
tcsh ma vlastny prikas na nastavenie terminalu (setty) a v nom su tieto
nastavenia :

nrmal:tandem -cbreak -lcase +echo +crmod -raw +oddp +evenp +anyp -nldelay
      -tbdelay -xtabs -crdelay -vtdelay -bsdelay crtbs prtera crtera tilde
      mdmbuf litout tostop flusho nohang l001000 crtkil pass8 ctlech pendin
      decctq noflsh
local:+lcrtbs -lprtera +lcrtera ltilde lmdmbuf llitout ltostop -lflusho
      lnohang +lcrtkil lpass8 lctlech lpendin ldecctq lnoflsh
chars:intr quit erase kill eof start stop werase susp dsusp reprint discard
      lnext brk

co mam tu zmenit aby mi to islo?