Routing z Prahy na Kosice ?

Matus Uhlar uhlar at ccduck.ke.sanet.sk
Fri Jan 26 11:58:05 CET 1996

Dobry den.

Stava sa mi ( a nielen mne) nasledujuci problem - sedime si na IRC a obcas
vyletime zo servera, vraj 'no route to host' Stava sa to hadam vsetkym
kosicanom. aspon urcite mne z 193.87.100.* a 147.232.*

Skusal som pracovat trochu na serveri v Banskej Bystrici ale fungovalo to.

Mam teda pocit ze v Prahe trochu blbne routovanie. zeby posielal dakto
falosne RIPy ? Alebo je router nastaveny na prilis rychle odozvy a ked
nedojde odozva skoro, mysli si ze padla linka ?

Neviem co z toho je pravda, ale vypadok parkrat za hodinu je naozaj otravny.
Hlavne ked mi z dajakych dovodov pri pomalsom nabiehani IRC hodi core :-(

--
Matus Uhlar at Regional node of SANET in Kosice, Slovakia
E-mail:	Matus.Uhlar at tuke.sk		NTALK:	uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
IRC:	fantomas	PGP:	finger uhlar at ccnews.ke.sanet.sk | pgp
WWW:	http://www.tuke.sk/users/uhlar
...I'd like to add something cool here, but I don't know what ;-)