Packet Driver nad NDIS (nebo ODI) pro Win95

suchos at inteligent.uiv.cz suchos at inteligent.uiv.cz
Fri Jan 26 13:12:53 CET 1996

>Dalsi moznost by asi byl nejaky dual boot (DOS,W95), ale ja sam lilo
>nepouzivam, takze s tim nemam zadnou zkusenost, jak nainstalovat lilo bez
>linux-u. (Ale te prace: Vsechno smazat; zmenit partition; nainstalovat W95;
>naistalovat DOS; a vsechny aplikace -  a to cca na 25 pocitacich)

Proc lilo? Samy W95 obsahuji jakysi dual-boot. (v mem pripade "oktal"). Mam
je naintalovany pres DOS. Pak nabizeji volbu "Previous version of MS-DOS".
Tam by pak melo jit normalne v CONFIG.SYS natahnout NDIS drivery, pro pkt se
mi osvedcil DISPKT9 (volne na kdektrem ftp). To by melo fungovat.
Mate-li W95 na "holem" pocitaci, tj. nebyl na nem puvodne DOS, i tak se
nabiz i volba "Command prompt". Myslim, ze i sem by bylo mozno do vpravit
NDIS drivery zavadene v DOSu v CONFIG.SYS. To jsem zatim nezkousel ...

        Zdravim,
                Suchos

        \\    //    ||      \\//   	tel. 24 22 97 14-21, l. 271