W95 & zakaznik + klavesnice

xcapo01 at vse.cz xcapo01 at vse.cz
Fri Jan 26 15:08:57 CET 1996

In article <199601251146.MAA24243 at ns.felk.cvut.cz> you write:
>From: placatka at ns.bohemia.net (Jiri Placatka)
>Subject: Re: W95 & zakaznik
>Date: 25 Jan 1996 12:47:42 +0100

Nevim, nevim, ja jsem celkem spokojeny.

Takze co se mi nelibi:

	1) nechapu proc i pri dualni instalaci neni dotaz na zavedeni *.ini
souboru do noveho systemu

	2) pri spousteni MS dos programu jako je Word Perfect i pri
zavedeni vlastniho ovladace klavesnice (mimochodem: v tomto pripadu
genialnim) stejne mi ho W95 pregumuji cinsi vlastnim, co se snad ani neda
prepinat En/Cz.

	3) "Zadeklovany ovladac klavesnice." Zkuste si pokus o upravu Y a
Z a zjistite, ze neexistuje moznost modifikace souboru keybcz.* a vy musite
instalovat novy (...pokud je). Pritom by to bylo TAK jednoduche (a nevite o
existenci nejakeho programku???)  Ja sem to udelal tak, ze jsem v souboru
oterenem editorem NortonC4 nahradil retezce qwertz  a ayzxcvb retezcy
qwerty a zxcvb. Jde to.

Ondrej Capek