W95 & zakaznik + klavesnice

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Fri Jan 26 15:24:37 CET 1996

At 15:08 26.1.1996 +0100, you wrote:
> [...]
>zavedeni vlastniho ovladace klavesnice (mimochodem: v tomto pripadu
>genialnim) stejne mi ho W95 pregumuji cinsi vlastnim, co se snad ani neda
>prepinat En/Cz.
>
>	3) "Zadeklovany ovladac klavesnice." Zkuste si pokus o upravu Y a
>Z a zjistite, ze neexistuje moznost modifikace souboru keybcz.* a vy musite
>instalovat novy (...pokud je). Pritom by to bylo TAK jednoduche (a nevite o
>existenci nejakeho programku???)  Ja sem to udelal tak, ze jsem v souboru
>oterenem editorem NortonC4 nahradil retezce qwertz  a ayzxcvb retezcy

 Proc nejake problemy s klavesnici?
Vzdyt Win95 umoznuji nadefinovat nekolik klavesnic a pak mezi nimi jenom
prepinat!
Dokonce na rozdil od win3.1 umoznuji zadefinovat klavesnici QWERTY i QWERTZ
a pokud chcete, muzete je mit obe a jen mezi nimi prepinat....

                        P.F.
>Ondrej Capek

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic