Pripojeni site po komutovane lince

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Tue Jan 30 13:03:31 CET 1996

> Vazeni sitari,
>
> mohl by mi nekdo nastinit, jak lze nejlepe pripojit malou sit na
> Internet pomoci komutovane linky?
>
> Existuje jednodussi reseni nez Linux?

CESNET by snad mel neco takoveho mit. Jmenuje se to DROUTER a je to prepracovany
PCROUTER. Umi to navazat spojeni v zadanem case (casech) prerusi je to po
urcite dobe kdyz nejdou zadne packety. Zaroven to normalne routuje.
Neumi to (snad zatim) Dial on Demand. Kdyz to predvadeli tak slibovali
ze snad do konce roku 1995 by mohla byt ozkousena verze. Uz mame konec
ledna 1996, takze snad uz kazdou chvili by s tim mohli vyrukovat (pokud
se snad nerozmysleli). Vzhledem k tomu ze je to vyrobeno z PCROUTERU
da se ocekavat ze to pobezi i na AT286 s 512kB RAM a disketovou mechanikou.