PROXY

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Tue Jan 30 13:15:14 CET 1996

Hi

> My pouzivame CERN. S jeho pouzitim mame 2 poznatky:
>
> 1. Mame asi 1500 aktivnich uzivatlu, kteri pres nej prochazeji, protoze
>    nemaji jinou moznost. Na cache jsme dali 1 GB, s tim, ze soubory

mozu tu vasu cache vyuzivat aj iny ludia?
ak ano ako sa k nej ja dostanem????? (pripadne na iny cache???:)

>    v ni udrzujeme 5 dnu. Zajimave je, ze tech 1500 uzivatlu je ten GB
>    schopnych zaplnit jen na 50% - proste nemaji vetsi fantazii. A to
>    tam cachujeme i ftp.
>
> 2. Jsou ale pripady, ze v cache neni cely soubor. Neveril jsem tom,

asi ked ho ten 1 tahal a prerusil spojenie subor sa nestiahol caly a potom
sa uz len tvorili linky na tento neuplny subor

tak to pracuje aj s netscape cache na lokalnom disku

>    ale asi je to pravda. S prechodem na novou verzi je ale techdle
>    stiznosti podstatne mene - zatim jsem zadny pripad nevidel na vlastni
>    oci.
>
> 			Libor

ozaj a nedala by sa spravit taka mala cache pre nejaku lokalnu sietku
s netscape tak ze by sa pre vsetkych uzivatelov nastavile rovnaka cache
v netscape?
skusal to niekto?????

praci cest
                                                TheBenO (Ing. Peter Straka)
| KESP FEI STU Bratislava                       straka at kesp.elf.stuba.sk   |
| http://www.kesp.elf.stuba.sk/~straka/         straka at elf.stuba.sk        |
| Unix,Tcl,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,PowerMac,...Art,Zeny |