Tykani a vykani

Stanislav Kolar KOLAR at ikaros.zcu.cz
Tue Jan 16 15:59:26 CET 1996

Hi, Milos !

> PS: Zadny Plzenak vam nerekne, ze je "ze z Plzne". Vsichni Plzenaci jsou z
> Plzne, "ze z Plzne" jsou akorat pristehovalci a nebo lide "ze z odjinud".

:-) ...Pochopitelne, ze ja nikdy nikde nerikam "ze z Plzne", protoze
je to blbost (BTW: jsem v Plzni narozenej a za celej zivot jsem odsud
nevytahl paty na dyl nez mesic).
Je to jenom narazka na to nesmyslny "ze zhora" (coz je stejny jako
"ze z Plzne", ale lidi to uzivaj dost casto) ...

   ... Ve FIDU je vsechno jinak ...
                        Bye Standa K. ze z Plzne