Tykat ci vykat

Ing.Sarkoezy Dionyz sarkoezy at vuepp.sanet.sk
Tue Jan 16 15:16:07 CET 1996

	Dodry den.

   Som toho nazoru, ze nie je mozne, preto ani potrebne, jednoznacne
stanovit ci sa ma tykat alebo vykat pri komunikacii v sieti. Totiz
da sa aj zdvorile tykat a nezdvorile vykat.

   Mlada generacia prevazne tyka si medzi sebou. Ja som z tych skor
narodenych (rocnik 1936). To ovsem nemoze vediet moj partner v sieti
ked mi nieco oznamuje alebo mi nieco radi. Zhodou okolnosti mojim part-
nerom moze byt povedzme 20 rocny student. Ak mi moj partner v ramci
slusnosti tyka, prijimam to ako znak kolegiality.

   Podla mojej mienky nie tykanie alebo vykanie je prvorade v sieti, ale
slusny alebo neslusny styl komunikacie.

	S pozdravom            Sarkoezy