BOOTP a telnet

Petr Kolar PETR.KOLAR at vslib.cz
Mon Jul 1 09:33:19 CEST 1996

>        Obraciam sa na Vas ako poslednych, kto by mi mohol pomoct with
> my prob. Pracujem na Novell NetWare 3.12, bezi mi tam BOOTP so
> statickym pridelovanim IP adresy a pouzivam NCSA Telnet v2.3.07. Ke
> dam do konfiguracie nech si zisti IP cez BOOTP, zahlasi ze server not
> responding, ale on bezi, a bezi v poriadku. Ma niekto skusenosti s
> BOOTP. Ak ano, skuste mi niekto helfnut... Moc thx

   Problem muze byt zpusobeny chybnym vypoctem UDP checksum v NCSA
telnetu, takze pocitac, na kterem bezi BOOTP server, takovy paket
zahodi. Pokud netrvate na Cut and Paste textu v NCSA Telnetu, zkuste
Clarkson-Rutgers NCSA Telnet (napr.
ftp://ftp.vslib.cz/pub/network/msdos/cutcp-rutgers/cutcp-b.zip).

   Krome toho nevim, jak se chova Novellovsky BOOTPD, na BOOTP dotaz, ve
kterem je/neni nastaveno, ze se ma dodat rozsirujici informace podle
RFC-1048 (DNS server, router, apod.). Zkuste pocitac s paketovym driverem
ne ODI + ODIPKT bez jakehokoli jineho sitoveho software (IPX) s programem
ftp://ftp.vslib.cz/pub/network/services/bootp/monbootp.zip (monitor BOOTP
paketu bohuzel UDP checksum neoveruje).

                                                      S pozdravem