VIKTORV at MICROSOFT.COM ?????????

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Mon Jul 8 13:39:28 CEST 1996

Dobry den,
  pred nejakym casem tu probehla takova "mensi"
flamnewar na tema Microsoft ,NT a sporitelna.
Nejaky dobrak muj dopis forwardnul nekomu z Microsoftu a ten
nekdo mi caa 30.minutovem rozhovoru na tema,ze NT newjsou spatne
a jinde je to i horsi, a kdyz se podivame treba na firmu Novell
a podobnych presvecovacich metodach  dal adresu

viktorv at microsoft.com

a po znacnem znejisteni pri zmince o DHCP se omluvil a zavesil.

:-)))

Jenze e-mail na tuto adresu je ponekud  k nicemu a
prestoze jsem se opravdu snazil tak vysledek je zalostny:

System Administrator wrote:

> Your message did not reach some or all of the intended recipients.

Proto prosim onoho cloveka,ktery to onomu panovi (viktorv at ...)
forwardnul ,aby mi prosim poslal jeho adresu.

  Predem dekuji.

BTW:Kdyz uz jsme u toho.Netusite kde najdu neco o australske Narodni
Bance,ktera na NT presla take,ale pozdej se nejprve zbavila NT
a nasledne i  vedouciho managera IT, ktery jej kdysi prosadil ;-))))

Za odpoved ne do konference,ale primo na mou adresu
    Dekuje

--
S pozdravem
   Petr Snajdr