Zrcadlo, ktera distribuce LINUXu ...

Pavel Just Pavel.Just at br.sasprg.cz
Mon Jul 8 14:26:32 CEST 1996

On Mon, 8 Jul 1996, Jiri Polach wrote:

> Date: Mon, 8 Jul 1996 13:15:11 +0200
> From: Jiri Polach <POLACH at JH-INST.CAS.CZ>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Zrcadlo, ktera distribuce LINUXu ...
>

> Snad  nejsem prilis  OFF: chci  naistalovat Linux  na PC, ktere by
> slouzilo jako server pro vsechny TCP/IP sluzby (bootp, DNS, anony-
> mous  ftp,  www,  ntp,  atd.)  a  melo  jen  nekolik uzivatelskych
> accountu.
>
> Poradil by mi tady nekdo, jakou distribuci mam zvolit ?
V soucasne dobe bych Vam doporucil distribuci  DEBIAN.
Naleznete ji napriklad na debian.crosslink.net, ale v csekych
zemich je uz nekolik mirroru  (tusim sunsite.mff.cuni.cz, ftp.muni.cz)
Je kompletne zalozena na jadru 2.0. S instalaci jsem sice mel drobne
problemy, ale jsou plne srovnatelne s problemy pri instalaci
Slackware.

                                 Pavel Just

    /-------\
    |/-----\|     ing. Pavel Just