SaCzech & IIS

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Mon Jul 8 15:49:00 CEST 1996

At 12:27 8.7.1996 +0200, you wrote:
>Dobry den,
>
>Nainstaloval jsem SaCzech (Satrapovo kodovani cestiny pro WWW) na
>Windows NT s Internet Information Serverem. Avsak nepodarilo se mi to
>rozchodit.
>
>Problem je v tom ze server mi po dotazu na URL typu
>http://muj.server/cgi-bin/toAscii/index.html hlasi, ze nemuze najit
>soubor /cgi-bin/toAscii/index.html, pricemz by mel spustit
>/cgi-bin/toAscii a ten by mel prekodovat  soubor /index.html.
>
>Nema s tim nekdo zkusenosti ??
Ja jsem bez problemu SaCzech rozchodil a Apachem. S MS IIS jsem zatim nemel
cas to zkouset, ale zjistil jsem jednu vec. Pokud chci spustit cgi script
na IIS, _MUSIM_ za nazvem skriptu pridat otaznik. A to i kdyz nema parametry.
Jinak si IIS mysli, ze to je normalni soubor a Nespusti ho. Jestli to jde nejak
obejit nevim, mozna nekdo chytrejsi...

                P.F.

>Diky
>
>Jakub Nantl
>

>BTW: ma ja tohle zapotrebi, babrat se s NTckama :(

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic