SaCzech & IIS

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Mon Jul 8 15:55:37 CEST 1996

On Mon, 8 Jul 1996, Pavel Formanek wrote:

> cas to zkouset, ale zjistil jsem jednu vec. Pokud chci spustit cgi script
> na IIS, _MUSIM_ za nazvem skriptu pridat otaznik. A to i kdyz nema parametry.
> Jinak si IIS mysli, ze to je normalni soubor a Nespusti ho. Jestli to jde nejak

Jenze tady nejde o klasicke parametry (jako napr. u metody GET), ale o
prekladani cesty, tj. o spravne nastavovani promennych prostredi. Mozna by
neco vedel kolega ing. Vanicek, ktery je momentalne na dovolene. Zkuste
pockat.

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-cz.html