Virus Good Times je tu opet

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Fri Jul 12 10:49:20 CEST 1996

				Dobry den !
According to Petr Snajdr.
> :-)
> No jo,ale on za to nemuze a navic to nic neresi.
> Windows je nejrozsirenejsi a tak se "tvurci" viru soustreduji prave na
> ne.IMHO kdyby bylo vic rozsireno neco jineho - bude tercem taky
> (I kdyz VLAD uvadi,ze inspiraci byl prave jeden vyrok Microsoftu).
> v socasne dobe se zda,ze VLAD pracuje na NT ,alespon podle "firemnich
> materialu",ktere se v nekolika mirrorech povlauji po inetu.
> :-(((((
Take giganty ako Microsoft (mozeme menovat akukolvek VELKU firmu z
akehokolvek ineho odvetvia ludskej cinnosti) beru "zakaznika" ako
potencionalny zdroj prijmov, pokial nie su k tomu nutene, nebudu pren robit
nic co by im nevyhovovalo ak k tomu nie su donutene. Myslim si, ze NT by
bolo omnoho "deravejsie" ak by nebolo podobnych skupin ako VLAD.
Ked si predstavite, ze od NT mozno zavisi VAS ucet v banke, alebo
spracovanie dochodku Vasej babicky, ci pohyb penazi vo Vasej zdravotnej
poistovni ....

Nemam rad verejne navody na hacking, pretoze sa tym vyrazne rozsiruje mnozina
ludi, ktori mozu vykonavat nelegalne cinnosti, ale kazde zlo je na nieco
dobre :-)

> Skodu takova "internetovska" spoluprace prnese jenm uzvatelum
> :-(((( a tak otazka trva.Da se stim neco delat ???
> IMHO ne.Nedovedu si dost dobre prectavit nejakou formu
> virtualni internbetovske policie :-(((((((

Ja si takuto policiu predstavit viem, a dost ma pri tej predstave mrazi
okolo chrbtice.

(BTW: podla zakona, ktory schvalil v minulom tyzdni parlamet SR,
je ZAKAZANA REKLAMA NA POCITACOVYCH sietach. Isty poslanec isteho hnutia
napisal do isteho "dennika blizkeho vlade", ze je to kvoli tomu, ze "na
pocitacovej sieti INTERNET sa objavila reklama na znovuobnovenie
Ceskoslovenska" Citat prevzaty z daneho dennika, na poziadanie poslem
smernik (danny dennik na rozdiel od inych slovenskych,  uverejnuje na NET-e
iba kratky vyber zo svojich clankov. Ocakaval som, ze sa proti tomu zdvihne
vlna protestov (ked uz nie proti zakonu, tak aspon voci takejto argumentacii)
 - a nic .... tisko po pesine )

Takze sme male nesvojpravne deticky ktore potrebuju tvrdy dozor, a poobede
spat a pocas vyucovania ruky za chrbat a kto bude zly ....

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk