Omezovane NEWS (Was: Internet privacy)

Pavel Korensky pavelk at dator3.anet.cz
Thu Jul 18 13:04:23 CEST 1996

Juraj Panko <Juraj.Panko at tuke.sk> wrote:
> 			Dobry den !
>
> According to Vladimir Skach.
> napriklad
> NO bez tych skupin snad vyzijeme ... ;-)
> ono je to peknych par (desiatok) MB denne navyse. Pri zatazeni liniek ...
> Navyse ak sa (na rozdiel od niektorych inych providerov) pouzivatelia za
> clanky neplatia ...
>
> --
> *******************
> Juraj Panko
> panko at ccsun.tuke.sk
> *******************

To je otazka nazoru. Znam dost lidi (ja jsem jeden z nich), kteri zbytecne plati
cca. 120 dolaru rocne za relativne velmi pomaly NEWS feed z USA jen proto, ze se
nekdo rozhodl netahat plny newsfeed do republiky. To se mi nejevi prilis
korektni. Pokud nekdo zprostredkovava news, mel by tahat vsechny skupiny. Me
napriklad zase nezajimaji alt.fan.*, alt.music.*, comp.os.* (s vyjimkou
comp.os.linux*) a dalsich asi tak 15000 newsgroups. Presto chapu, ze nekdo
nemuze byt bez alt.fan.michael-jackson a nemyslim si, ze je zbytecne tu skupinu
tahat.
Pokud by mel provider omezovat skupiny, pak snad mozna ty, ve kterych projde
jedna zprava mesicne a ne ty o ktere ma zajem nejvic lidi (jak plyne z poctu
zprav). To by me prislo logictejsi. Pokud je tomu jinak, nemohu si pomoci, ale
rikam tomu cenzura. Hlavne u uvedenych skupin. Celkem by me zajimalo, kdo to
vlastne dela. Napr. alt.sex.stories sem prokazatelne chodi, ale veskere stories
jsou z toho vyhazene a zbyvaji tam jen nic nerikajici blaboly.

Zdravi PavelK