ROBOTS.TXT

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Thu Jul 18 13:29:49 CEST 1996

Dne 18 Jul 96 v 3:53, vojtech at bajt.cz uvedl(a):

>  Ro> mam takovyto problem,
>  Ro> na muj server pravidelne pristupuji nekteri uzivatele a dozaduji se
>  Ro> souboru ROBOTS.TXT. tento soubor jsem  ale na WWW nikdy nemel.
>  Ro> Nevite nahodou nekdo o co se jedna?
>
> To je standardni postup pro "roboty" na internetu. Jde o programy typu
> AltaVista, Lycos, InfoSeek, Yahoo, nebo u nas Sherlock ... Jejich
> prvni povinnosti dle ted nevim ktereho RFC je podivat se, zda takovy

    Jedinna upresnujici poznamka - nejedna se o zadne RFC (pokud se neco
nezmenilo), ale o doporuceni na kterem se 30.6.94 konsensem dohodli
ucastnici konference robots at nexor.co.uk. Nejde tedy o povinnost.

                            S pozdravem
                                            Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ