Podivny koniec list-u dec-l

8-428.6 Radek Pospisil suspi at sh.cvut.cz
Tue Jul 23 15:22:02 CEST 1996

> Hezky den,
>

> Mate samozrejme pravdu, ale cela vec ma jeste druhou polovinu. Pravo na
> vlastni nazor Vas nezbavuje odpovednosti za tento nazor. Pokud je Vas
> nazor, ze firma xxx je prasiva, muzete to rikat, psat v novinach,
> rozesilat na 10000 adres nebo s tim vystoupit v televizi. Nicmene firma
> xxx ma na druhou stranu pravo Vas zalovat a predlozit u soudu dukaz, ze
> prasiva neni. Pokud soud rozhodne, ze firma xxx prasiva neni, muze po
> Vas firma xxx chtit odskodne za trestny cin pomluvy.
>

> Zdravi PavelK

 Chcete tim snad rici, ze mne muze firma zalovat za to, co si myslim ?
 Ja samozrejme chapu, ze pokud budu rikat: "Firma xxx je prasiva.",
 tak tim muzu firmu pomlouvat a tudiz i poskodit a dana firma mne za
 to muze zalovat, ale pokud vyslovim pouze svuj nazor tak do toho
 prece nikomu nic neni, a co se odpovednosti za muj nazor tyka, tak
 si  myslim, ze jsem za nej odpovedny maximalne ja sam sobe ( i kdyz
 mozna ani to ne).

   Zdravi Radek P.

 P.S.: Opravdu tu neni nejaky pravnik, ktery by se k tomu vyjadril ?
       Urcite existuje nejaka konference okolo prava, reknete mi
       prosim nekdo jeji adresu, docela by mne zajimal nazor
       odborniku. Dekuji.

|           Radek Pospisil (Suspi)            |
|       Student of the C.T.U. in Prague       |
|      e-mail : xpospisr at cs.felk.cvut.cz      |
|      http://cs.felk.cvut.cz/~xpospisr/      |