Podivny koniec list-u dec-l

Jan Wagner wagner at jitel.cz
Tue Jul 23 15:40:17 CEST 1996

8-428.6 Radek Pospisil wrote:

>  Chcete tim snad rici, ze mne muze firma zalovat za to, co si myslim ?

Ne za to, co si myslite, ale za to, co jste verejne vyslovil!

>  Ja samozrejme chapu, ze pokud budu rikat: "Firma xxx je prasiva.",
>  tak tim muzu firmu pomlouvat a tudiz i poskodit a dana firma mne za
>  to muze zalovat, ale pokud vyslovim pouze svuj nazor tak do toho
>  prece nikomu nic neni, a co se odpovednosti za muj nazor tyka, tak

Proc ale vyslovujete svuj nazor, kdyz do toho nikomu nic neni? To je protimluva.
A pokud vyslovujete neco bez odpovednosti za obsah a mozne dusledky,
co jineho nez postih si zaslouzite?

>  si  myslim, ze jsem za nej odpovedny maximalne ja sam sobe ( i kdyz
>  mozna ani to ne).

Svoboda jednoho konci tam, kde zacina svoboda druheho - tak nejak zni vyrok nekoho
moudrejsiho. Tj. jak by bylo Vam ci vasi firme, kdyby nekdo o Vas nebo o ni psal, jak se
mu zlibi?

Zdravim Jan Wagner