Subdomena

--- anj at lfhk.cuni.cz
Wed Jul 24 08:11:14 CEST 1996

>Hi!
>Jak se "vyrabi" subdomena ? Musi mit svuj vlastni DNS ? Jake pak budou
>vztahy mezi DNSkama ?
>                                Jarda Pavlicek
>---
> _ SLMR 2.0 _ Stvoril jsem te z mrtvol ...               [Frankenstein]

Subdomena se vyrobi tak, ze se zridi jeden nebo vice DNS pro tuto subdomenu
a do DNS prislusne nadrazene domeny se prida zaznam NS,
odkazujici na server(y), kde tento DNS bezi. Pokud ma subdomena
slouzit pouze pro dorucovani mailu, nemusi mit vlastni DNS, pak
staci pridat pouze MX zaznam, odkazujici na server, ktery bude
postu prijimat (obvykle jeste alespon jeden nebo pro zalohu).

Zdravi
    Jindrich Andrs